• +385 92 2699 777
  • Ova e-mail adresa je zaštićena od spambota. Potrebno je omogućiti JavaScript da je vidite.

Blog

Neodoljiva ponuda je prvo mjesto gdje tvrtka treba tražiti poboljšanje prodaje. Kada je kupcu na našu ponudu lakše reći “DA” nego “NE”, znamo da imamo neodoljivu ponudu. Neodoljiva ponuda je ono što potencijelnom kupca navodi da želi kupiti prije od nas, nego od nekog drugog.

Velibor Delić

Neodoljiva ponuda - zašto je vaša tvrtka treba

Korisnička ocjena: 4 / 5

Zvjezdica aktivnaZvjezdica aktivnaZvjezdica aktivnaZvjezdica aktivnaZvjezdica neaktivna
 

Neodoljiva ponuda je nešto bez čega se zarada tvrtke ne može značajno povećati. Ona diže tvrtku iznad konkurencije i stvara jedinstveni brend kojeg kupci lako prepoznaju. 


Neodoljiva ponuda privlači pažnju vašeg kupca i navodi ga da želi saznati više o onome što mu nudite. Ona je usmjerena na točno ciljanu kategoriju kupaca koji predstavljaju vaše tipične ili idealne kupce.

Prodaja je dobivena ili izgubljena u prvih nekoliko sekundi. Ljudi su nestrpljivi i nemaju vremena za gubljenje.

Ako vaša web stranica, oglas, letak, brošura, prodavač u trgovini ili bilo tko drugi u vašoj tvrtci tko dolazi u kontakt s potencijalnim kupcima, ne komunicira promidžbenu poruku koja će biti neodoljivo privlačna, potencijalni će kupac izgubiti interes za nekoliko sekundi, a vi ste izgubili priliku da zaradite.

Potencijalni će vam kupci pokloniti samo nekoliko sekundi svoje pažnje. Znate li što trebate reći u tih nekoliko sekundi kako bi vaša promidžbena poruka došla do njihovih mozgova i potaknula ih da kupe vaš proizvod ili uslugu?

 

Simptomi koji ukazuju naizostanaknevidljivostnepostojanjeneodoljive ponude

 

Događaju li vam se ove stvari:

  • Svakog mjeseca trošite previše Vašeg teško zarađenog novca na oglašavanje.
  • Učinak vašeg oglašavanja nije zadovoljavajući.
  • Bojite se kako će vas konkurencija nadjačati.
  • Nemate ponudu koja se izdvaja iz gomile.
  • Vaši kupci nisu idealni i trebate bolju kategoriju kupaca.
  • Imate nedovoljan broj novih kupaca.
  • Nemate kupce koji imaju hitnu i neodložnu potrebu za onim što prodajete.
  • Vaša je prodaja malo u porastu, a malo u padu.
  • Htjeli biste bolji rezultat od Vaše promidžbe i potrošiti manje na oglašavanje.
  • Ljuti ste na sebe jer se ne možete pohvaliti većim uspjehom u prodaji.

 

Imate li iskustvo nekih od gore navedenih stvari, velika je vjerojatnost kako nemate jedinstvenu prodajnu ponudu koja je neodoljiva za vaše potencijalne kupce.

 

Image

Izdvaja li se vaša ponuda iz gomile?

 
Možete učiniti dvije stvari:

1. Zatvoriti oči, praviti se da je sve ok i nastaviti kao i do sada (veliki napor mali dobici).

2. Učiniti Vašu ponudu neodoljivom i postati nezaustavljivi.

  

Ne bi li bilo fantastično imati neodoljivu ponudu koja eliminira sav otpor vašeg potencijalnog kupca?

 Još bi bolje bilo imati cijeli sustav strateških rješenja koji stvara neodoljive ponude za povećanje prodaje...

  

Svaka tvrtka koja radi na povećanju prodaje ima barem jednu neodoljivu ponudu koja direktno komunicira s potrebama svojih željenih kupaca ili klijenata. Cilj tvrtke koja investira u povećanje prodaje je dovesti potencijalnog kupca do željenog ponašanja - da odmah pozitivno djeluje prema njenoj ponudi.

 

Prodaja nije stvar sreće, već pažljivo pripremljeni sustav djelovanja, proces koji na kraju dovodi do uzajamnog zadovoljstva između kupca i prodavača.


Na samom početku tog procesa trebal bi biti neodoljiva ponuda koja kroz 
jedinstvenu prodajnu ponudu snažno privlači više ciljanih kupaca. Ambiciozan bi poduzetnik trebao imati jedinstvenu prodajnu ponudu za svoju tvrtku, proizvod, uslugu ili periodičnu marketinšku kampanju.

 

Neodoljiva ponuda vaših proizvoda i usluga pomaže:

Privući više kupaca

Neodoljiva ponuda privlači veći broj kupaca/klijenata koji imaju neodložnu, hitnu potrebu za vašim proizvodima ili uslugama.

Izdvojiti vašu ponudu od drugih

Neodoljiva ponuda izdvaja vašu ponudu među konkurentima i uzdiže je iz prenapučenog tržišta.

Preskočiti sumnje i strah

Neodoljiva ponuda olakšava potencijalnom kupcu preskočiti sumnje, strah, oklijevanje i otpor.

Povećati vrijednosti vaših proizvoda

Neodoljiva ponuda povećava vrijednosti vaših proizvoda ili usluga u očima potencijalnog kupca te ga motivira da kupuje više.

Donijeti odluku o kupovini

Neodoljiva ponuda ulazi u um i srce potencijalnog kupca i utiče na donošenje odluke o kupnji.

Nazovi i naruči neodoljivu ponudu

Call to action sub title

Lorem Ipsum has been the industry standard dummy text ever since the when an unknown printer.
tko

 

Neodoljiva ponuda


Newsletter Subscribe

About The Flex

Good seasons, day place male evening life after together gathered let void she'd grass created days upon after above great. Creative, prolific and ever-ready to serve you.


© 2021 SITA RANI d.o.o. Sva prava pridržana. Uređuje GCHosting