Analiza poslovanja i prodajnih procesa otkriva postoji li “crna rupa” u profitnoj moći vaše tvrtke
Analiza poslovanja pokazuje gdje treba poboljšati poslovanje tvrtke. Ona je obavezna u svakoj ozbiljnoj tvrtci i vrlo je učinkovita u pronalaženju područja poslovanja koja treba poboljšati. Rezultati marketinga i prodaje su značajni indikatori rasta zarade. Kada u profitnoj moći tvrtke postoji crna rupa”, kroz nju curi nepokupljeni novac i neostvarena zarada.
”Crna rupa” marketinga čini novac koji je mogao biti zarađen, nevidljivim. Ona usisava vašu zaradu i ne dozvoljava maksimalni učinak prodaje. Ona je jedan od najvećih neprijatelja vaše prodaje i uskraćuje razvoj vaše profitne moći.
Čemu služi analiza poslovanja?
Analiza poslovanja služi upoznavanju s činjenicama o vašoj tvrtki i o načinu na koji vodite poslovanje. Ona pomaže u otkrivanju mogućnosti i prednosti koje postoje u vašem poslovanju, a kojih možda niste svjesni ili ih ne koristite dovoljno.
Pomoći će vam u izoliranju prednosti i pronalaženju specifičnih potencijala za veći rast i povećanje zarade. Imat ćete uvid u razinu iskorištavanja svih postojećih faktora zarade i rasta vaše tvrtke. Neke of njih već koristite na vrlo dobar način, a neke ne koristite dovoljno. Oni potencijali rasta zarade koje ne znate da imate, stoje neotkriveni i stvaraju “crnu rupu” u profitnoj moći vaše tvrtke.
Saznajte na kojoj ste razini potencijala zarade
”Crna rupa” krade potencijal zarade vaše tvrtke. Ona je vaš najveći propust u poslovanju. Sve dok je aktivna, vi gubite novac. Međutim, analiza poslovanja je može razotkriti i pokazati vam kako je neutralizirati.
Pokažu li rezultati analize više od 18 točaka negativnih vrijednosti, vaša se tvrtka lišava gotovo tri četvrtine potencijalne zarade na godišnjoj razini. To znači da ste proteklu godinu mogli povećati zaradu za najmanje 75% ili više.
Naručite analizu i saznajte koji je vaš stvarni profitni potencijal. Otkrijte realnu profitnu moć vaše tvrtke i povećajte zaradu.