Neodoljiva ponuda je nešto bez čega se zarada tvrtke ne može značajno povećati. Ona diže tvrtku iznad konkurencije i stvara jedinstveni brend kojeg kupci lako prepoznaju.
Neodoljiva ponuda privlači pažnju vašeg kupca i navodi ga da želi saznati više o onome što mu nudite. Ona je usmjerena na točno ciljanu kategoriju kupaca koji predstavljaju vaše tipične ili idealne kupce.
Prodaja je dobivena ili izgubljena u prvih nekoliko sekundi. Ljudi su nestrpljivi i nemaju vremena za gubljenje.
Ako vaša web stranica, oglas, letak, brošura, prodavač u trgovini ili bilo tko drugi u vašoj tvrtci tko dolazi u kontakt s potencijalnim kupcima, ne komunicira promidžbenu poruku koja će biti neodoljivo privlačna, potencijalni će kupac izgubiti interes za nekoliko sekundi, a vi ste izgubili priliku da zaradite.
Potencijalni će vam kupci pokloniti samo nekoliko sekundi svoje pažnje. Znate li što trebate reći u tih nekoliko sekundi kako bi vaša promidžbena poruka došla do njihovih mozgova i potaknula ih da kupe vaš proizvod ili uslugu?
Simptomi koji ukazuju naizostanaknevidljivostnepostojanjeneodoljive ponude
Događaju li vam se ove stvari:
- Svakog mjeseca trošite previše Vašeg teško zarađenog novca na oglašavanje.
- Učinak vašeg oglašavanja nije zadovoljavajući.
- Bojite se kako će vas konkurencija nadjačati.
- Nemate ponudu koja se izdvaja iz gomile.
- Vaši kupci nisu idealni i trebate bolju kategoriju kupaca.
- Imate nedovoljan broj novih kupaca.
- Nemate kupce koji imaju hitnu i neodložnu potrebu za onim što prodajete.
- Vaša je prodaja malo u porastu, a malo u padu.
- Htjeli biste bolji rezultat od Vaše promidžbe i potrošiti manje na oglašavanje.
- Ljuti ste na sebe jer se ne možete pohvaliti većim uspjehom u prodaji.
Imate li iskustvo nekih od gore navedenih stvari, velika je vjerojatnost kako nemate jedinstvenu prodajnu ponudu koja je neodoljiva za vaše potencijalne kupce.
Izdvaja li se vaša ponuda iz gomile?
Možete učiniti dvije stvari:
1. Zatvoriti oči, praviti se da je sve ok i nastaviti kao i do sada (veliki napor mali dobici).
2. Učiniti Vašu ponudu neodoljivom i postati nezaustavljivi.
Bilo bi fantastično imati neodoljivu ponudu koja eliminira sav otpor vašeg potencijalnog kupca!
Još bi bolje bilo imati cijeli sustav strateških rješenja koji stvara neodoljive ponude za povećanje prodaje...
Svaka tvrtka koja radi na povećanju prodaje ima barem jednu neodoljivu ponudu koja direktno komunicira s potrebama svojih željenih kupaca ili klijenata. Cilj tvrtke koja investira u povećanje prodaje je dovesti potencijalnog kupca do željenog ponašanja - da odmah pozitivno djeluje prema njenoj ponudi.
Prodaja nije stvar sreće, već pažljivo pripremljeni sustav djelovanja, proces koji na kraju dovodi do uzajamnog zadovoljstva između kupca i prodavača.
Na samom početku tog procesa trebal bi biti neodoljiva ponuda koja kroz jedinstvenu prodajnu ponudu snažno privlači više ciljanih kupaca. Ambiciozan bi poduzetnik trebao imati jedinstvenu prodajnu ponudu za svoju tvrtku, proizvod, uslugu ili periodičnu marketinšku kampanju.
Neodoljiva ponuda vaših proizvoda i usluga pomaže:
Privući više kupaca
Izdvojiti vašu ponudu od drugih
Preskočiti sumnje i strah
Povećati vrijednosti vaših proizvoda
Donijeti odluku o kupovini
Pošalji nam poruku
Neodoljiva ponuda